TÜBİTAK iş birliğiyle Kastamonu Üniversitesi’ne kazandırılan Milli Teknoloji Atölyesi, 23 Ocak 2026 tarihinde İletişim Fakültesi akademisyenlerini ağırladı. Toplantının temel amacı; atölyenin sahip olduğu ileri teknoloji altyapısını tanıtmak ve bu imkanların TEKNOFEST gibi ulusal yarışmalarda başarıya dönüştürülmesini sağlamaktır. Etkinlikte, akademisyenlere mevcut makine parkuru ve çalışma sahaları yerinde gösterilerek, bu donanımların Ar-Ge, prototip geliştirme ve uygulamalı eğitim süreçlerine entegrasyonu ele alındı. Ayrıca, öğrencilerin teknik yetkinliklerini artırmak ve üniversitede sürdürülebilir bir proje kültürü oluşturmak adına düzenli eğitim programlarının hayata geçirileceği vurgulandı. Bu hamleyle, Milli Teknoloji Hamlesi vizyonuna uygun, nitelikli insan kaynağı yetiştirilmesi hedeflenmektedir.
